لی لیلی لی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

خانه خلاقیت لی‌لی

شعریه ماهی طلایی

1393/9/13 10:37
نویسنده : لی‌لی
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

هفته اول آذر

شعر چهار وپنج ساله ها

یه ماهی طلایی

تو حوض شنا می کنه

دهان کوچکش رو می بنده،وا می کنه

 

کالغکی  قارو قار

فوری میاد سوی حوض

ماهی طلا می فهمه

قایم میشه توی حوض

 

وقتی کلاغ نادون

بر لب حوض میشینه

یهو یه عکس زشتی 

تو حوض آب میبینه

 

شعر سه ساله ها

گنجشک ناز

 

جیک وجیک و جیک

گنجشک ناز

شادو شادو شاد

میخونه آواز

 

می پره بالا

می پره پایین

بالا رو درخت

پایین رو زمین

 

دونه می چینه

لونه می سازه

دوست من کیه

گنجشک نازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بهراد ترابی
7 دی 93 15:53
خیلی شعر قشنگه،کلاغه گناه داشت چون بهش گفتیم زشت و نادون ،بهراد از من پرسید چرا زشته من گفتم حتما اون کسی که شعرو گفته به نظرش کلاغ زشته ولی به نظر من قشنگه ،کاشکی از این کلمات تو شعر نبود،ممنون خاله مهرنوش خب کلاغ معروف به زشتی...ما هم متاثریم از این صفت که به کلاغ دادن