لی لیلی لی، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

خانه خلاقیت لی‌لی

بازی گروهی فوت کردن توپ

1392/10/25 11:23
نویسنده : لی‌لی
2,193 بازدید
اشتراک گذاری

فعالیت یاددهی

بازی فوت کردن توپ را انجام دادیم به این صورت که دو تا توپ کوچک را روی زمین به فاصله یک متر در کنار یکدیگر گذاشته ودو تا از کودکان در پشت توپ روی زمین می نشینند همزمان با 123 گفتن مربی دو کودک شروع به فوت کردن توپ می کنند تا وقتی که توپ به دیوار برسد. هر کدام که زودتر برسد به دیوار برنده است.

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان پرهام هستم
9 دی 92 11:49
از وقتی که پرهام امده خانه لی لی خیلی پسر خوبی شده از همه ی شما خاله ها ممنونم
مامان علی هستم
10 دی 92 23:51
علی ازوقتی اومده لی لی اروم ترشده ولی هنوز تا حدودی شیطنتاشو داره.... باتشکرازهمه ی خاله ها
لی‌لی
پاسخ
خوشحالیم از این خبر خوب.به قول خاله ها علی جز شیرین ترین سه ساله های لی لی هستش
maryam
11 دی 92 15:51
سلام با عرض خسته نباشید من خاله ی سونیا معقولی هستم خیلی دختر خوبیه و ازش راضی هستیم ممنونیم از همه ی مربی های عزیز مخصوصا خاله مطهره که سونیا جان خیلی دوسش داره.
لی‌لی
پاسخ
سلام خاله مهربون سونیا جون ماهم سونیا خانم رو خیلی دوست داریم و دختر خیلــــــــــــــی خوبیه
مامان بنیامین
12 دی 92 8:03
سلام من مامان بنیامین مشایخی هستم ،بنیامین دلش واسه خاله های مهد تنگ شده و عاشق همه اوناست ومهدشو خیلی دوستتون داره .تمام خانواده ازش راضی هستند چون مهد خوبی رو داره .ممنون از شما خاله های عزیز وزحمت کش .دست همه شما رو مییبوسم
لی‌لی
پاسخ
سلام.مامان مهربون آقا بنیامین.ما هم دلمون تنگ شده واسه ایشون.زود زود بیا بنیامین جون
مامان احمدرضا
15 دی 92 13:50
با سلام و خسته نباشید به همه مربیان عزیز. من و بابایی احمدرضا ازش خیلی راضی هستیم. فداش بشم ...از مربیان مهربون تشکر میکنم بخصوص خاله مطهره که احمدرضا خیلی دوسش داره
لی‌لی
پاسخ
احمدرضا جان یه پسر گله که ما هم ازش حسابی راضی هستیم